Narvik vrakdykketur oktober 2016 (AVLYST)

HjemForumTurer og arrangementerNarvik vrakdykketur oktober 2016 (AVLYST)

Dette emnet inneholder 12 svar, har 6 deltakere og ble sist oppdatert av  Vegard 1 år, 7 måneder siden.

Viser 13 innlegg - 1 til 13 (av totalt 13)
  • Forfatter

Stavanger Dykkerklubb har reservert ”Havneturen” med Dive Narvik 23-29 oktober. Overnatting og dykking vil foregå fra MS Galten.

Her er link med mer info om turen: http://www.divenarvik.com/index.php/80-dyk-paket/72-hamnturen

Sertifiseringskrav er AOW, CMAS** eller lignende da dykkingen vil foregå på vrak med dybder 15-29 meter.

Turen koster 6450 kr per person, dette inkluderer: 10 dykk, 7 netter overnatting på MS Galten samt inngang på krigsmuseet.

Flybilletter ligger foreløpig på rundt 3000 kr. tur retur Stavanger Harstad/Narvik.

Det er mulighet for å leie dobbel 12 flaskesett om bord for 600 kr per uke. Nitrox koster 100 kr per fylling.

For å få til denne turen må vi være minimum 8 deltakere. 2000 kr betales inn til Narvik Dykk ved bekreftelse av tur, resterende en uke før avreise.

Påmeldte:

1. Are Steinnes Ivesdal
    2. Anna Wyspianska
    3. Vegard Thorsen
    4. Erlend Nessa
    5. Rasmus Frederiksen
    6. Kolbjørn Fikse

Vegard
    Keymaster

Thorsens er med.

Erlend Nessa
    Participant

Eg e me;)

Det fortsatt mulighet for å melde seg på denne turen. Vi mangler 4 stykker for at det blir tur.

Rasmus Frederiksen
    Participant

Jeg er med.

Da mangler vi bare 3 stykker for at det blir tur så det er bare å melde seg på 🙂

Anna
    Keymaster

Hadde vært kjekt å fått med de siste 3

Kolbjørn Fikse
    Participant

Jeg har greidå få fri, så jeg er med.

Flott 🙂 da mangler vi kun 2 stk.

På grunn av for lite deltakere avlyser jeg denne turen. Vi prøve igjen et annet år.

Anna
    Keymaster

Det var synd 🙁

Rasmus Frederiksen
    Participant

Det var bittert ja.

Er der mulighed for at vi kan prøve og inviterer folk fra andre klubber.??

Evnt ligge invitasjon ut på GUE.Norway/dykkeprat på Face.??

Vegard
    Keymaster

Det ble forsøkt å rekruttere fra alle slags klubber og forum, men interessen var sjokkerende lav.

Viser 13 innlegg - 1 til 13 (av totalt 13)

Forumet ‘Turer og arrangementer’ er stengt for nye emner og svar.